[ubuntu-dk] [Fwd: Re: Reapproval af ubuntudanmark-dk]

Carsten Agger agger at modspil.dk
Tir Maj 24 04:07:29 UTC 2011

-------- Videresendt brev --------
Fra: Jesper Jarlskov <jesper at jarlskov.dk>
Til: Carsten Agger <agger at modspil.dk>
Emne: Re: [ubuntu-dk] Reapproval af ubuntudanmark-dk
Dato: Tue, 24 May 2011 11:06:46 +1000

Hvis vi har adgang til noget statistik på forum kunne det også være
relevant at nævne aktiviteten der.

Hvordan kan det forresten være at ubuntudanmark-bloggen ikke er tilmeldt
http://planet.opensource.dk/ ? Det burde da kunne give noget mere
opmærksomhed om bloggen, som jeg ikke vidste eksisterede, eller som
minimum nogle eksterne links, og det er jo aldrig at kimse af.

Jesper Jarlskov

        http://ubuntudanmark.dk/blog/artikler/2011/05/23/nu-skal-ubuntudanmark-dk-have-fornyet-godkendelse/
        > og en kommentar på
        > http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=13962
        > jeg vil gerne samtidig opfordre alle på mailinglisten som har
        noget at
        > tilføje om at gøre det (glemte arrangementer og aktiviteter -
        fortæl om
        > tid, sted og medsend link for dokumentationens skyld) - gør
        det helst
        > som en kommentar til artiklen fra første link, så er det
        lettere at
        > overskue.

        Angående aktiviteterne i Århus, så kan man præcisere, at der er
        møde
        hver anden torsdag fra 17-19, og at OSAA er et hackerspace.
        Disse møder
        begyndte i november 2009, men har først fået deres nuværende
        form (17-19
        torsdag i lige uger) fra september 2010.

        Man kan også nævne vores release-arrangement i Storcenter Nord,
        hvor ca.
        15 mennesker delte ca. 120 CD'er ud og talte med en masse
        mennesker:

        http://martinpihl.dk/blog/handing-out-ubuntu-cds

        ... med efterfølgende fejring i OSAA.