[ubuntu-dk] Ubuntu problem

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Tir Maj 17 22:36:16 UTC 2011

Tryk alt+f2 for at åbne Kør dialogen, det er her du skal skrive gksu
nautilus, når du trykker enter skulle den åbne en filhåndtering
(nautilus), det er dette vindue der har administrations rettigheder, så
du skal blive i det og navigere over til de filer du vil slette. For at
slette direkte skal du trykke shift+delete, ikke ctrl+delete.

Du burde uden problemer kunne installere Ubuntu fra installations disken
sådan som du gjorde det første gang. Hvilken Ubuntu udgave drejer det
sig om?

Mvh Anders