[ubuntu-dk] Opstilling som kasserer

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Lør Maj 7 09:01:16 UTC 2011

Hej alle (igen)

Jeg vil gerne melde mit kandidatur til posten som kasserer og det
bestyrelsesmedlemskab der følger med. Jeg har efterhånden en del år på
bagen i foreningen og den samling af folk vi kaldte Ubuntu-dk inden
foreningen blev stiftet (ikke at det skal være en kvalifikation), og
jeg har i den tid været LoCo-kontakt og kasserer, og det vil jeg gerne
fortsætte med. Jeg håber på at kunne bidrage med positiv indstilling
til foreningen, og min generelle mærkesag er at de der gerne vil yde
en indsats i foreningen kan gøre det uden vanskeligheder. Jeg ser
derudover frem til en god generalforsamling :)

mvh
Niels (Kjøller Hansen)