[ubuntu-dk] hey

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tor Maj 5 11:22:30 UTC 2011

Jeg skal indrømme at Unity ikke fangede mig efter 10 minutters brug,
så pt. kører jeg Fedora med Gnome3/GnomeShell (blasfemi, jeg ved det
godt). Jeg skal ikke nægte at Unity efter lidt mere tid kunne passe
mig lige så godt, og det har da også mange af de samme ting som jeg
godt kan lide ved GnomeShell.

Jeg tror dog på det hele at jeg vil vente til 11.10 med at prøve Unity igen.

I virkeligheden, så er det også bare vigtigt at det virker ordentligt
til 12.04 LTS (hvis altså 12.04 bliver LTS).