[ubuntu-dk] hey

Terkel Sørensen terkelsorensen at gmail.com
Tor Maj 5 10:32:02 UTC 2011

Hmm jeg kan ikke få hænderne ned af glæde over 11.04...
Syndes virkeligt at Unity har givet ubuntu et helt nyt udgangspunkt og tror
dette er den rigtige vej hvis vi skal løse bug nr 1.
Vise det faktisk til en ven som ellers ikke rigtigt gad 10.10.. og det
første han sagde var, kan du ikke installer Ubuntu på min laptop.
Med den tætte cloud integration tror jeg vi vil kunne give google OS
baghjul,
da de jo f.eks ikke har printer support og ikke kan køre desktop programer
mm...
Men ja det er rigtigt at der er nogle småfejl, og som jeg forstår det skulle
Unity da også først være fuld integrate i 11.10

Så derfor må jeg sige nej til det er en ommer... ;)