[ubuntu-dk] Fejl fejl

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Lør Mar 19 10:26:53 UTC 2011

For at jeg ikke bliver til din private supporter vil jeg meget gerne
have at du enten skriver til mail listen eller opretter en tråd på forummet.

Det er terminalen der er klar til at du skriver en kommando.

Du kan prøve om du kan starte skrivebordet ved at skrive
sudo service gdm start

Du fik aldrig nævnt hvilket grafikkort du hade i maskinen
lspic

For at geninstallere skal du vælge manuel partitionering under
installationen, her markere du så den partition hvor den gamle
installation ligger og vælger ændre, sæt den til at blive formateret til
ext4, og monteret som /
Der efter trykker du installer nu og så er du i gang igen.

Mvh Anders