[ubuntu-dk] Mailingliste etikette

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Fre Mar 18 17:45:15 UTC 2011

Jeg tror forummet er mere udsat end en mail liste (black hat seo folk
elsker at spamme på forums).

Den 18-03-2011 18:32, Henning Wangerin skrev:

> Med alle tre platforme?
>
> Mailman + news + web-klient?
Den bruger ikke Mailman men sender blot e-mails ud med kommentar, besvar
man dem ender ens svar også som en kommentar på siden.

Jeg har aldrig rigtig forstået forskellen mellem en mail liste og en
newslist (for mig er det bare en mappe med mails) så det kan jeg ikke
lige svare på.

Måske hade newslister sin ret før mail klienter virkede ordentligt og
før forums blev udviklet?

Mvh Anders