[ubuntu-dk] fordeling af officielle cd'er

Flemming Christensen fc at stromata.dk
Ons Jun 29 10:26:36 UTC 2011

Og efter sommerferien sørger jeg for at der bliver deponeret nogle af de
officielle cd'er i hhv Aarhus og Kbh.
I får hver 75 desktop - 15 kde - 20 server (så har jeg stadig selv nogle
til individuelle ønsker).
Jeg regner med at få bragt dem af sted med privat transport, men I hører
nærmere i starten af august.

Jeg har så fortsat et mindre antal, som folk der ikke bor i nærheden af
Aarhus eller Kbh. kan rekvirere direkte hos mig.

Til den tid skulle der jo også gerne være kommet en del
promotions-materiale som Canonical har skænket - det formoder jeg skal
bruges i Aarhus først, så hvis ikke vi aftaler andet, så ryger det med
til jer ved samme lejlighed.

Men ellers, så skal I ikke forvente megen aktivitet fra min side de
næste 3 uger.

Hav en god sommer
flemming (laoshi)
--