[ubuntu-dk] UbuntuDanmark.dk i knibe?

Carsten Agger agger at modspil.dk
Man Jun 13 12:07:11 UTC 2011

man, 13 06 2011 kl. 13:51 +0200, skrev Carsten Agger:
> Jeg var lige inde for at forsøge at annoncere noget på hjemmesiden og
> måtte pludselig konstatere, at det går utroooolliiiiiigt
> laaaaangsoooomt.
>

> Man skulle tro, der var en hel masse samtidige processer, der løber
> løbsk. Sker det ofte? Hvis  det gør, siger det i hvert fald noget
> dårligt om hosting-provideren. Selv hos de billigste skal man nu om dage
> ikke acceptere ret meget mindre end stabil service 24/7/365.

Nu virker det igen. Beklager det sure opstød, jeg blev bare lidt
frustreret over at se på timeglas i mere end ti minutter efter, at jeg
havde skrevet mit indlæg. :-) Hvis det ikke sker ret tit, er det vel
fint. I modsat fald bør hosting-firmaet få lidt mere styr på
belastningen af serveren.

Navn: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Størrelse: 198 bytes
Beskrivelse: This is a digitally signed message part