[ubuntu-dk] Referat af IRC møde 61

michael michael at soundpartner.dk
Tor Jan 27 10:23:24 UTC 2011

ons, 26 01 2011 kl. 23:09 +0100, skrev Henning Wangerin:
> Blot et ar kommentarer fra en fraværende ;-)

> Der vil så vidt jeg er orienteret være internet tilgængeligt. Jeg er dog
> ikke 100% klar over om der er kabel til brugergrupperne.
> ( jeg er med i OSD-teamet )

korrekt. men hvis der er wifi (plejer det at være) tilgængeligt med lad
os sige 54 mbit og der er 100 maskiner på dette net så plejer det at
blive temmeligt sløvt. Vi udvider derfor med selv at tage en
netforbindelse med hvor vi er de eneste der bruger denne, og da jeg har
op til 15 mbit 3g så er der mulighed for at denne er en pænt smule
hurtigere end det eksisterende net som alle skal dele.
Desuden er der pr i at når alle nu skal på nettet, så ser de også vores
ubuntu wifi.