[ubuntu-dk] Indkaldelse til IRC møde onsdag d. 26. januar

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Jan 24 15:06:57 UTC 2011

Hej alle

Der er gået alt for længe siden vores sidste irc møde.

Normalt ligger vores møder 1. søndag og 3. onsdag i måneden, men hvis
vi skal nå at mødes og planlægge evt. deltagelse i OSD11 (se nedenfor)
så skal vi altså have lidt fart på, da der er tilmeldingsfrist d. 1.
februar...

Derfor vil jeg gerne opfordre alle med interesse til at møde op i
irc-kanalen #ubuntu-dk-moede nu på onsdag kl. 19. I aften (eller i
morgen aften) skal jeg ok smide dagsorden ud på wiki-siden og på vores
nye hjemmeside... (hvis ikke nogen andre kommer mig i forkøbet ;)

Dagsordenen bliver:

Hej og navnerunde
Valg af dirigent
Valg af referent
Godkendelse af referat fra sidste møde
Open Source Days 2011 - Community Edition
    Se http://opensourcedays.org/, Hvis vi skal have en bod skal vi
melde tilbage senest 1. februar. (Og vi skal jo have en bod ;)
Afskaffelse af faste møder?
    Vores faste mødedage er gået lidt døde... Forslag: Vi skrotter de
faste mødedage, og indkalder til møder når vi har noget vigtigt på
dagsordenen.
    Når vi er ved møderne kan vi lige så godt også 'formelt' besluttet
at gå over til at bruge den nye hjemmeside til at organisere vores
møder.
Næste møde - hvornår?
Eventuelt

(Hvis du sider med et emne vi skal snakke om, så skriv en mail, så
smider vi også det emne på dagsordenen.)

Mvh.
Søren