[ubuntu-dk] Status om udgivelsen!!

Carsten Agger agger at c.dk
Lør Jan 15 19:06:43 UTC 2011

Her er nogle forslag til ændring, som kan gøre det nemmere for den at
"glide ind" som notits eller (oh fryd) over Ritzau.

Blot et forslag:

---------------------------------------

NYE TIDER FOR UBUNTU DANMARK

Det er nu blevet så let at installere det gratis styresystem Ubuntu,
at alle kan benytte det som alternativ til Windows.

Derfor præsenterer Foreningen af danske Ubuntubrugere nu en helt ny
hjemmeside med et nyt, professionelt Nye tider for Ubuntu Danmark

Det er nu blevet så let at installere det gratis styresystem Ubuntu,
at alle kan benytte det som alternativ til Windows.

Derfor præsenterer Forening af danske Ubuntubrugere deres helt nye
hjemmeside, med et nyt design, og med mere og bedre information til
privatpersoner, organisationer og virksomheder, som har lyst til
at prøve og måske bruge Ubuntu.

"Hjemmesiden er et godt sted at gå hen for at få hjælp til installation
af Ubuntu og finde svar på de spørgsmål der måtte opstå efterfølgende,"
forklarer Søren Bredlund Caspersen, som er formand for Foreningen af
Danske Ubuntu-brugere. "Et hold af frivillige sidder klar til at svare
på henvendelser, og der findes efterhånden også mange gode
vejledninger".

HVAD ER UBUNTU?

Ubuntu er et brugervenligt, sikkert, gratis og frit styresystem.
Ubuntu vil bryde Microsofts monopol, og deres nye hjemmeside skal
derfor ses som et skridt i optrapning af arbejdet for at tilbyde
almindelige danskere hjælp og support til Ubuntu.

Den nye hjemmeside kan findes på: www.ubuntudanmark.dk

Søren Bredlund Caspersen kan kontaktes på telefon xxxx xxxx eller via
email: soeren.b.c at gmail.com

Herunder er en stabel adresser, der kunne være relevante. Send også til
de almindelige redaktioner for alle større aviser, især hvis de ikke har
en adresse til en specifik IT-redaktion.

hilsen Carsten

 Skoler & Uni (primært Århus, suppler gerne for Kbh) :
  delfinen at sr.au.dk, campus at au.dk, tg at iha.dk, humavis at hum.au.dk,
  svanborg at cs.au.dk , mariagarde at optrin.dk, annesiig at optrin.dk,
  kontakt at studentervaeksthus.au.dk,

* Foreninger :