[ubuntu-dk] Status om udgivelsen!!

Lars Tørnes Hansen post at larsth.dk
Tir Jan 11 16:30:00 UTC 2011

Først god bedring.

... og så synes jeg at Carsten Agger har fat i noget. Det gør ikke noget
at tilpasse sine pressemeddelser til en bestemt målgruppe.
Jeg synes at det er *_for_* indforstået når man kommer ind på GNOME
Shell - man kan skrive noget i retning om at "den grafiske
brugergrænseflade udskiftes med en ny, der er mere intuitiv for nye
brugere."

Vi skal passe på med at blive for tekniske.

/Lars