[ubuntu-dk] Status om udgivelsen!!

Christoffer Kiilerich Nielsen eitreach at gmail.com
Tir Jan 11 02:10:45 UTC 2011

Pressemeddelelse. Jeg har læst mig blind på det, så hvis nogen kan se fejl,
gør da venligst opmærksom! :)

here goes.

I anledningen af årsskiftet har Ubuntu Danmark som forening fået en
essentiel visuel og informationsmæssig overhaling på nettet, og vi er meget
stolte af resultatet. Ubuntu, det gratis og fri operativsystem til PC'ere og
Macs bliver nu lettere tilgængeligt på dansk, og det gør foreningen for dets
brugere også.

Vi præsenterer hermed foreningens nye hjemmeside og supportforum, som nu er
tilgængeligt for alle som måtte have lyst til at vide mere om Ubuntu, få
support, bidrage eller bare være med i fællesskabet.

Der er blevet gjort meget ud af at strømline designet, samt føre en mere
markant rød tråd til sider som Canonical, firmaet bag Ubuntu og
www.ubuntu.com, og for at gøre al information mere tilgængeligt, også for
personer som ikke nødvendigvis er erfarne internetbrugere.

Vi har i denne anledning forsøgt at gøre det overstående med vores
supportforum, som også er blevbruet gjort mere strømlinet og lettere at gå
til. Både nye og gamle brugere vil have nemmere ved at modtage eller yde den
hjælp forummet er beregnet til.

Vi hilser velkommen til både nye og gamle, og ser frem til et nyt år med
flere events, problemløsning, hyggelig stemning og god atmosfære.

Jeg har læst mig blind på det. Hvis andre kan se stavefejl eller andre ting
som er nødvendige at rette, skal de naturligvis være velkomne. Det skal se
ordentligt ud.

Mvh.