[ubuntu-dk] Ubuntu CD'er

Henning Wangerin 080215 at henning.wangerin.dk
Ons Jan 5 18:01:14 UTC 2011

On 05-01-2011 18:52, Carsten Agger wrote:

> Æh - som udgangspunkt kunne du beholde halvdelen i Kbh og sende
> halvdelen til mig, evt. via Henning, og så kan jeg sørge for at fordele
> dem til folk i Århus me d brug for dem.

Jeg har pt følgende liggende:

19 server 10.10
12 ubuntu 10.04
11 kubuntu 10.04
16 ubuntu 10.10

De forsvinder stille og roligt i forbindelse med installfesterne i
Alslug en gang i måneden i Sønderborg og Aabenraa.

Jeg har planer om at skulle til århus til OSAA julefrokosten den 29.
januar og tager selvfølgelig gerne skiver med frem og tilbage ;-)

Anders: Du siger bare til hvor jeg kan hente dem mandag aften eller
tirsdag/onsdag.

Skulle der være behov for at aflevere en pakke skiver undervejs finder
vi nok også ud af det.

/Henning