[ubuntu-dk] Ubuntu CD'er

Jesper Jarlskov jarlskov at gmail.com
Ons Jan 5 11:06:01 UTC 2011

On Wed, 2011-01-05 at 11:57 +0100, Carsten Agger wrote:

> Jeg kan da godt have dem stående ...
>
> hilsen Carsten

Nu er jeg ikke verdensmester i at læse ting der er skrevet med henblik
på at forvirre, men for mig ser det ud som om at det vil koste 100kr at
sende ~halvdelen af skiverne til Århus, jeg tænker derfor at det ville
give mening at splitte dem op, så de er tilgængelige 2 steder i landet.
Hvis vi har en Københavner (eller deromkring) der vil tage halvdelen,
kan vi sende resten til dig, Carsten.

Giver det ikke mening at dele dem op på den måde?

Jesper Jarlskov