[ubuntu-dk] Ubuntu CD'er

Jesper Jarlskov jarlskov at gmail.com
Ons Jan 5 10:50:47 UTC 2011

Hej liste

Jeg ligger inde med (næsten?) alle foreningens originale Ubuntu CD'er,
dette gælder både 10.04 LTS og 10.10.

Da jeg forlader landet i slutningen af Januar måned vil disse blot stå
låst inde i min lejlighed, uden nogen har adgang til dem før jeg engang
kommer hjem, og til den tid er de nok nærmest forældede, måske med
LTS'erne delvist undtaget.
Jeg tænker derfor at det kunne være optimalt hvis nogen andre havde
mulighed for at tilbyde husly til disse CD'er i resten af deres levetid.
Der er stadig en del til overs af begge releases, og de indeholder begge
både Ubuntu, Kubuntu og Server editions. Der må være nogen der kan få
bedre glæde af disse, end min tomme lejlighed :-). Hvem vil være deres
nye plejeforælder?

Jesper Jarlskov