[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Feb 21 16:32:02 UTC 2011

2011/2/20 michael <mj at soundpartner.dk>:
> [...]
> til at binde sig, men kan ikke rigtigt tirsdag. anders syntes godt om
> det men kan ikke overskue det.
> ville det passe bedre andre dage? og det er et lidt ledende spørgsmål
> for torsdag og fredag er "festdage" hvor der generelt er lidt mere gang
> i den på cafeerne, derfor er disse dage dårlige dage at ligge det på
> hvis der skal være bare en smule ro.
> onsdag så kommer vi til at konkurrere med sslug, hvilket jeg ikke går ud
> fra at vi ønsker, og så er der mandag og tirsdag tilbage.
> Jeg kan begge dage så valget er op til søren samt hvem der ellers kunne

Jeg er helt enig i dine overvejelser mht. de andre dage onsdag -
søndag er alle dårlige dage.
Udover at det passer mig personligt dårligt så tror jeg faktisk også
tirsdag er bedre end mandag - men det er kun en mavefornemmelse.

Hvad med om vi afholder en 'prøve-dag' som vi opreklamerer til osd.
Hvis det bliver en succes kan det være vi kan lokke nogen af
deltagerne til at hjælpe med organiseringen / det praktiske fremover?
Hvis du ikke allerede har luftet ideen på forumet kunne det også være
en ide? Det kan være vi kan få nogen der til at melde sig til at
hjælpe med noget af det praktiske?

> [...]
>
> som det ser ud pt så har vi stadig 2 computere med touchskærm (hvordan
> jeg får dem med der ud har jeg stadig ikke gennemskuet med mindre der er
> en der har en bil der kunne komme forbi vanløse)
> Vi har skrevet (som vi snakkede om på forige møde) at vi ville prøve at
> fremskaffe en stor skærm (40"tv eller større) er der nogen der har
> dette? er det noget vi skal leje, eller er det noget vi skal droppe?
> brevet fra osd siger vi får "-A small table" så der er nok ikke meget
> plads.
>
> Det ville være rart med tilbagemeldinger på følgende:

Måske - men det vil være fint med mig hvis vi starter med en prøvedag
en tirsdag. Jeg skal som sagt gerne give en hånd med det praktiske,
men kan fysisk ikke være tilstede før ca. 19.

> Er der andre end søren der kunne være med til at stå for det?
> Hvem renger med at komme til osd?
> Hvem regner med at passe standen?
> Hvem har selv billet/er indstillet på selv at købe billet?

Jeg har en billet. Jeg vil gerne stå i boden (men hvis vi er nok til
at lave noget 'rotation' vil jeg selvfølgelig også gerne have mulighed
for at gå lidt rundt og høre oplæg osv).

> Har nogen en storskærm? vil foreningen betale for leje af en?

Vi har en relativt sund økonomi, så det skulle vel være en mulighed -
dog uden at jeg ved hvad sådan en koster.
Vi skal bare få et tilbud, og så lige have et konkret forslag om at
bruge pengene som vi så kan tage op på et møde.
... noget helt andet. Ved vi overhovedet hvor meget plads vi har? Hvis
vi kun får et enkelt bord er en storskærm måske overkill? (Jeg har
ingen anelse om hvordan forholdene kommer til at være i år.)

Mvh.
Søren