[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

michael mj at soundpartner.dk
Ons Feb 16 18:12:52 UTC 2011

På mit ur er klokken 19,10. Det er onsdag den 16  februar, og kalenderen
på hjemmesiden siger der er møde...
Jeg har derfor nu holdt møde helt alene og er blevet enig med alle
fremmødte om at ødsle foreningens formue væk på fancy champagne serveret
af letpåklædte piger...

Knock ... knock... knock HALÅÅÅÅ er der nogen hjemme?