[ubuntu-dk] Udarbejdelse af forslag til Live! i Aalborg

Britta Pedersen briped at gmail.com
Tir Feb 8 16:05:37 UTC 2011

Hejsa,
Bare skriv mig på. Jeg kan forsøge med nogle idéer, men et arrangement kan jo
foregå på et hav af forskellige måder, alt efter hvem vi gerne vil have fat i.
Jeg er ret sikker på at jeg også kan være med fysisk.
Er meningen at vi starter med et Irc møde når vi har samlet lidt flere mennesker?

Venligst,
Britta