[ubuntu-dk] Kubuntu --Ubuntu

christoffer.buchholz at gmail.com christoffer.buchholz at gmail.com
Tor Feb 3 14:02:52 UTC 2011

Jeg ville foreslå at du booter op i windows 7 og åbner
hvad-disk-enheds-partition-manager-ting windows nu har og så sletter
du bare den (eller de) partition der ligger kubuntu på, og så smider
du bagefter ubuntu cd'en i og installerer den på den frie plads. Husk
selvfølgelig at backe eventuelle ting op fra kubuntu installationen du
gerne vil beholde.

Du har også mulighed for at lave en - nu prøver jeg lige fra
hukommelsen - àpt-get install ubuntu-desktop`, den burde installerer
alt du har brug for at køre ubuntu, men samtidig beholder du også
kubuntu. Det er muligt for dig bagefter at afinstallerer kubuntu, men
jeg synes altid det bliver noget rod når du installerer -
afinstallerer - installerer og så videre, sådanne ting. Der ligger
altid noget og flyder et eller andet sted, som man ikke ønsker er der.
Jeg foretrækker til hver en tid at reinstallerer og starte for fra.