[ubuntu-dk] Hvordan logger jeg ind på forum?

Carsten Agger agger at c.dk
Tor Feb 3 07:33:32 UTC 2011

ons, 02 02 2011 kl. 11:33 +0100, skrev Niels Kjøller Hansen:

> Så vidt jeg kan se, så er konsensus ca. at lige nu er blokeringen af
> tor-brugere okay af tekniske grunde, og så må vi tage stilling til det
> større privacy-issue, når vi har andre muligheder for at sikre os.

Det er helt korrekt. Indtil videre har jeg selv gjort det, at jeg har
nedgraderet min egen Tor-installation fra at være "exit node" til at
være "bridge", og så håber jeg, min IP snart ryger af diverse lister.

Jeg synes i øvrigt, at Mads' forslag til SSL-fri og sikker udveksling af
passwords lyder som en perfekt ide. Endda ikke ret svært at implementere
i PHP, hvis blot nogen har tid.