[ubuntu-dk] Hvordan logger jeg ind på forum?

Carsten Agger agger at c.dk
Tir Feb 1 21:20:51 UTC 2011

tir, 01 02 2011 kl. 21:59 +0100, skrev Anders Jenbo:
> Hej Carsten
>
> Vi har blokeret for Tor-proxy da vi opleverede en lind strøm af for søg
> på at hacke bruger kontoer der igennem.
>
> Du bliver nok nød til at slå Tor fra for at kunne tilgå siden, beklager.

Jeg bruger ikke selv Tor til at tilgå siden, men har ganske rigtigt et
exit node kørende.

Kan det problem ikke løses på en anden måde? Jeg synes, det er en dårlig
ide at straffe folk for at køre et Tor exit node - Tor er jo tværtimod
en teknologi, som folk burde bruge meget mere (mener jeg, dvs. for at
beskytte deres privatliv).

Navn: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Størrelse: 198 bytes
Beskrivelse: This is a digitally signed message part