[ubuntu-dk] Ubuntu Single Signon

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Tir Feb 1 18:40:18 UTC 2011

Jo det kan man godt, men man skal så bare være klar over at det ikke er
alle projekter der høre hjemme på launchpad (ubuntu kopiere dem der til)
og der for er det ikke sikkert at ens forslag vil blive set.
En hurtig løsning vil være at sende en mail til dansk at dansk-gruppen.dk
og spørge om det er ok at gå i gang med at oversætte en pakke på
launchpad. Hvis det ikke er der den høre hjemme sender vi dig bare et
link til hvor det så skal gøres.

Mvh Anders