[ubuntu-dk] decembermøde

michael mj at soundpartner.dk
Lør Dec 10 23:41:40 UTC 2011

ubuntucafeen er løbet ind i en smule modvind.

vi har det sidste ca år holt til på en cafe på halmtorvet.
Detsværre har de nu meddelt at de ikke ønsker sammenarbejdet, og derfor
er vi husvilde fra den 1.1.

spørgsmålene er mange, men det vi selv har overvejet er følgende:
er der et andet sted vi kunne tænke os at mødes?
skal vi mødes oftere?
er der overhovedet interesse for at fortsætte?
og har vi egentlig tid til det her, eller skal vi finde på noget andet?

jeg regner med at vi kommer til at snakke om ubuntucafeen på mødet i
morgen, så i må meget gerne tænke lidt over om der er nogen med en ide
til hvor vi kan være og om det overhovedet er en god ide?

michael