[ubuntu-dk] Forespørgsel

Leila Sørensen leilasoerensen at gmail.com
Tir Aug 16 06:25:58 UTC 2011

Hej igen
Jeg fandt linket til canon, og har downloadet, udpakket og kan åbne
maunalen, som jeg har fulgt ved de mange forsøg:) på at installere
min printer. Når den finder printer mrk vises pixma ip4850 ikke, men
alle andre 4000 nr. Automatisk visning ved søgning efter ny
printer/driver er
canon, og her er 3 valgmuligheder: vælg printer fra database, lever ppd
fil, søg efter printerdriver til hentning, og samtlige er forsøgt.
Så anbefaler den en ip4000(der er til 4600) jeg vælger det anbefalede og
når frem til udskriv testside, som ikke udskrives.
Det er nok det bedste jeg kan beskrive for nu.
Jeg kigger manualen igennem igen.

Venlige hilsner Leila

En HTML-vedhæftning blev fjernet...