[ubuntu-dk] Forespørgsel

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Man Aug 15 20:59:15 UTC 2011

Hej Leila

Husk at svare til listen og ikke kun mig. Jeg kan ikke se at du skulle
have reigsteret dig på forummet med denne mail, du opretter en konto her:
http://ubuntudanmark.dk/forum/ucp.php?mode=register

Som nævnt skal du ikke bruge .rpm pakkerne når du køre Ubuntu.

Den fejl du nævner lyder næsten som om det er sket en fejl under
hentningen af filen, nå jeg henter den åbner den fint i arkivhånteringen
og fylder ca. 7,2MB.

Der var intet vedhæftet din mail.

Mvh Anders