[ubuntu-dk] Indkaldelse til generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere

Carsten Agger agger at modspil.dk
Lør Apr 30 12:22:24 UTC 2011

fre, 15 04 2011 kl. 15:44 +0200, skrev Christoffer Kiilerich Nielsen:
> Hej folkens.
>
> Jeg stiller til generalforsamlingen op som menigt bestyrelsesmedlem,
> og hvad det indebærer. Jeg har været med i samme position de sidste to
> år, hvilket jeg har været rigtig glad for, og føler at jeg kommer med
> gode input omkring det der står mig nært. Jeg har været en del af
> communitiet siden 2007, først som menig bruger af Ubuntu Danmarks
> forum, senere redaktør, senere admin, og så til sidst som
> bestyrelsesmedlem i 2009. Jeg har samarbejdet med mange herindefra, og
> vil gerne samarbejde med endnu flere, hvis jeg kan komme til det.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at meddele, at jeg ikke ønsker at
genopstille til foreningens bestyrelse. Jeg bakker helt og holdent op om
Christoffer, som gør et godt stykke arbejde med forummet.

Jeg vil fortsat være i og bidrage til Ubuntu-miljøet, men jeg har ikke
(haft) så meget tid at bruge på det, som det kunne have været rart at
have, når nu man er i bestyrelsen.

Så jeg kan kun håbe, at vi kan få nogle stærke og aktive nye profiler
ind.