[ubuntu-dk] 10.10 CD'er

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Man Okt 18 12:38:18 BST 2010

Siden vi holder live både i Århus og København i år, snakkede vi om at
vi ville dele både 10.10 og 10.04 ud, da det er en LTS er den stadig
relevant, på den måde er vi bedre sikret mod at løbe tør for cd'er.
Ikke for at man skal holde sig fra cd'erne af den grund, bare så alle
ved hvad der er planlagt :)

Mvh Anders