[ubuntu-dk] Referat af ekstraordinær generalforsamling søndag d. 3. oktober

Martin Pihl mp at o-biz.dk
Tor Okt 7 11:41:13 BST 2010

+1

Desuden synes jeg heller ikke det er rimeligt, at tage en ekstraordinær
generalforsamling om _vedtægtsændringer_ som repræsentativ. Det var ikke
rocket science at forudsige, at der ikke ville være stort tilløb til at
deltage i en diskussion om formelle vedtægtsændringer.

Der er nogle fornuftige aktiviteter i gang i både Kbh og Århus i øjeblikket,
og begge steder fokuserer vi på at få aktiveret folk.

Det er lige startet, og jeg synes vi skal fortsætte det arbejde, og
samtidigt få disse folk engageret i selve foreningen. Fysisk er foreningen
formentlig mere aktiv dette efterår end nogensinde før, men dette skal
naturligvis gerne munde ud i at Ubuntu Danmark styrkes online også.