[ubuntu-dk] Referat af ekstraordinær generalforsamling søndag d. 3. oktober

Jan Sommer jas at lasg.dk
Ons Okt 6 21:53:50 BST 2010

Dette er normal procedure ved ordinære og ekstraordinære
generalforsamlinger: "Forslag til vedtægtsændringer kan kun vedtages,
når mindst 2/3 af de stemme­beretti­ge­de er til stede, og når mindst
2/3 af disse stemmer for."

ons, 06 10 2010 kl. 22:07 +0200, skrev Carsten Agger:

> Jeg kender intet til lovgivningen for foreningers generalforsamlinger,
> men må give dig ret i, at det ikke er imponerende.
>
> For mit eget vedkommende er forklaringen på det manglende fremmøde det
> lidet imponerende, at jeg simpelt hen havde glemt alt om det, for
> egentlig havde jeg tænkt mig at deltage i den.

Navn       : smime.p7s
Type       : application/x-pkcs7-signature
Størrelse  : 3319 bytes
Beskrivelse: ikke tilgængelig
URL        : https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/attachments/20101006/4b29633d/attachment-0001.bin