[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Carsten Agger agger at c.dk
Man Nov 29 09:50:08 GMT 2010

man, 29 11 2010 kl. 10:14 +0100, skrev Martin Pihl:
> Den 29. nov. 2010 09.43 skrev Anders Jenbo <anders at jenbo.dk>:
>         Vi kan enten lægge dem under fællesskab eller et nyt punkt der
>         heder afdelinger. Jeg kigger på at installere wp mu.
>

> Ja, de kan evt ligge under fællesskab, indtil der forhåbentligt engang
> er nok til sit eget punkt ;-)
>

>         Hvad er fordelen ved en wiki frem for bare at kunne skrive
>         indlæg i forskælige kategorier under artikler?
>

> Troede bare i ville have en wiki. Nogen har tidligere ytret ønske om
> det, så det antog jeg bare. Indlæg er absolut bedre til præsentation
> [...]

En wiki er god til at lave dansksproget dokumentation på og den slags,
hvis vi kan få folk til at arbejde med den. Men her behøver vi vel ikke
have vores egen - jeg synes selv, MoinMoin er fin, men vi kunne bruge et
område ad wiki.ubuntu.com i stedet.

Navn       : ikke tilgængelig
Type       : application/pgp-signature
Størrelse  : 198 bytes
Beskrivelse: This is a digitally signed message part
URL        : https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/attachments/20101129/a6071f8b/attachment.pgp