[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Nov 29 09:42:58 GMT 2010

2010/11/29 Martin Pihl <mp at o-biz.dk>:
> Kommer der flere podcasts?

Tjo.. Bum..

Nu er det i hvert fald nødvendigt at kunne optage den uden at skulle
mødes, da jeg har fået mit første voksen-job i Lolland Kommune, med
arbejdssted (og sandsynligvis også bosted, når jeg finder noget) i
Rødby.

Så jeg ser frem til Ubuntu Live 11.10 i Nakskov, eller til nød i Nykøbing F :)

Jeg tror stadig at det burde kunne gøres relativt let. Hvis nogen
skulle have lyst til at hjælpe mig med at teste samtale over
mumble/skype med lokal optagelse via pulseaudio, så ville det være
fantastisk. Det kræver at man har en mikrofon (her falder Jarlen ved
siden af) OG en tidssvarende installation af Ubuntu (her kommer Don_S
til kort). Ikke at testen skal foregå lige nu, jeg har pænt travlt med
at afslutte mine pt. to jobs OG finde et sted at bo inden mandag d. 6.

mvh
Niels