[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Lars Tørnes Hansen post at larsth.dk
Søn Nov 28 20:31:33 GMT 2010

Websitet er lavet med Wordpress

Det kan fikses med et plugin som hedder WPtouch om det står der:

/A plugin which formats your site with a mobile theme for visitors on
Apple iPhone <http://www.apple.com/iphone/> / iPod touch
<http://www.apple.com/ipodtouch/>, Google Android
<http://www.android.com/>, Blackberry Storm and Torch
<http://www.blackberry.com/>, Palm Pre
<http://www.palm.com/us/products/phones/pre/> and other touch-based
smartphones./

Du kan teste om pluginet er brugbart ved at besøge min hjemmeside på
http://wp.larsth.dk/

/Lars

P.S. Andreas Lorensen får lige nr 2 da jeg kom til at svare til ham
privat, og ikke til listen første gang.