[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Carsten Agger agger at c.dk
Sn Nov 28 09:58:12 GMT 2010

Jeg synes, designet ser godt ud, og at det er rart at få det opdateret
til Ubuntus  nye, officielle logo og farvepalet.

Bør forsiden ikke være mere statisk end en blog, som det ser ud nu? Det
kunne være rart, hvis forsiden var en fast side med en introduktion til,
hvad Ubuntu er og hvor man kan få fat i det og hvor man kan få hjælp, og
der så var en side der hed "Nyheder" eller "Blog" e.l., hvor nyheder om
IRC-møder osv. kunne stå.

Der kunne evt. være et minifeed i den lodrette bjælke til højre.

Siden om "Fællesskab" bør vel have en intro om, hvad UbuntuDanmark er,
hvordan man kan bidrage, om mailinglisten, IRC-kanalen, forummet og
lokale møder forskellige steder i landet (forhåbentlig :-)).

Ellers synes jeg som sagt, at det ser rigtig godt ud, og at det er godt
at få designet opdateret. Måske man kunne lave en download-side med en
ISO af den seneste desktop-udgave, hvor alting som default er på dansk
(dvs., alle danske sprogpakker er hentet)?

hilsen Carsten