[ubuntu-dk] Vellykket release-markering

Carsten Agger agger at c.dk
Søn Nov 21 21:40:21 GMT 2010

Jeg var selv nødt til at gå ved middagstid, men var med til at stille op
og så videre, og kan forstå på andre folks kommentarer, at det faktisk
var et rimeligt vellykket arrangement.

Jeg har lagt nogle billeder fra arrangementet op her:

http://www.modspil.dk/itogtech/ubuntu_live__i_storcenter_nord___rhus.html

og skrevet lidt almindeligheder, hvor jeg selvfølgelig kunne have sagt
noget mere, hvis jeg havde kunnet være der længere. Men hatten af for
den geniale stand, og for den imponerende indsats fra alle fremmødte.

Jeg håber andre, der kunne blive der til det sidste, kan supplere :-)

hilsen Carsten