[ubuntu-dk] Status, Live-event i Bruuns Galleri

Carsten Agger agger at c.dk
Man Nov 15 11:16:31 GMT 2010

man, 15 11 2010 kl. 12:00 +0100, skrev Britta Pedersen:
> Fint nok. Jeg tager så (alligevel) den lille netbook med, selvom jeg er sikker
> på at den kommer til at lide af akut mindreværd når den ser de 4 store fra Als
> m.fl. :o/ Hvis modtageforholdene ellers er i orden kan vi også vise lidt live tv
> på den, men min usb GPS dongle har jeg ikke meget held med.
> @ Carsten.  ½ delen af CDerne bliver afsendt i dag eller i morgen, og den anden
> ½del tager jeg med. Så forlader vi os ikke 100% på hverken mig eller Post Danmark.
> Mit tlf nr. er 51820820, men jeg vil gerne undgå at det kommer på wiki'en
> (hemmeligt. Schyy)
> [...]

Nej, Storcenter Nord ligger et stykke fra centrum - det er her, nærmere
bestemt:

http://findvej.dk/Finlandsgade17,8200

Navn       : ikke tilgængelig
Type       : application/pgp-signature
Størrelse  : 198 bytes
Beskrivelse: This is a digitally signed message part
URL        : https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/attachments/20101115/e6932cba/attachment.pgp