[ubuntu-dk] Ubuntu release-arrangement i Århus den 20. november

Henning Wangerin 080215 at henning.wangerin.dk
Ons Nov 10 21:08:44 GMT 2010

Carsten Agger wrote:
> Hjælp modtages meget gerne både til uddelingen og til hyggen! Send en
> email til undertegnede, eller svar her på listen, hvis du overvejer at
> komme - the more the merrier :-). Sig også til, hvis du har mulighed for
> selv at tage en computer med til demo under CD-uddelingen. Vi har
> allerede én egnet stand, men hvis der er mange computere, kan det være
> fint med ekstra borde.

Jeg har snakket med min kasserer i Alslug (jeg er selv formand ;-) ), og
vi forventer mindst at vi to kommer.

Vi har i foreningen 4 stk 19" fladskærme med påmonterede computere, som
jeg regner med at tage med.

To af dem har (formodentlig) harddisks. - vi har lige fået sponseret to
brugte diske, som lige skal overskrives med /dev/urandom før brug.

De andre to andre skal indtil videre køre fra usb. Virker fint, er er
selvfølgelig ikke alt for hurtigt.

Vi har en større samling kabler, power-line switche etc, så vi kan
snakke sammen vi el-nettet.

--
Henning Wangerin
Skoltoften 9, DK - 6400 Sonderborg