[ubuntu-dk] Open source-software i det offentlige 2010

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Nov 8 17:44:10 GMT 2010

Hej alle

Vi er blevet inviteret til (igen i år) at deltage som en del af
community'en i konferencen "Open source-software i det offentlige".
Det foregår onsdag d. 24. november i København.

Jeg har som udgangspunkt ikke mulighed for at deltage, men det kunne
være fedt hvis vi kunne få sendt et par stykker af sted. Jeg ved endnu
ikke præcist hvor mange pladser vi kan få osv., men jeg sætter det på
som punkt til vores næste irc-møde onsdag d. 17. Det giver os dog ikke
specielt lang tid at planlægge i - så hvis vi her på listen kan find
ud af hvem der har lyst til og mulighed for at deltage osv., så ville
det jo være godt.

Se mere om konferencen her: http://digitaliser.dk/begivenheder/568199

Jeg vender tilbage når jeg hører mere fra Morten, som står for konferencen.

Mvh.
Søren