[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 65, Udgave 1

Kim Iskov kimiskov at gmail.com
Lør Nov 6 13:21:55 GMT 2010

Hejsa,

Ideen med et møde for at planlægge Ubuntu Live er fin.
Jeg undre mig bare lidt over dagsordnen idet der allerede er godkendt et
budget hvor udgiften til Ubuntu Live er inkluderet.
Det forlyder ikke at der siden er lavet ændringer, som gør at de
allerede 2.000 kr. der er afsat ikke er nok. Derfor ser jeg det som
dobbelt arbejde, helt uden mening, at debatere udgiften endnu en gang.

Er der sket væsentlige ændringer siden det skal på møde endnu en gang?

VH
Kim Iskov