[ubuntu-dk] Podcast + rhytmbox

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Tor Mar 25 12:34:43 GMT 2010

On Thu, 2010-03-25 at 12:20 +0100, Carsten Agger wrote:
> Når nu vi har et Ubuntu-DK-podcast, som det kunne være rart at få
> integreret i sin computer, hvordan kan det så være, at man ikke kan
> tilføje det som podcast-kilde i Rhythmbox?
>

> Eller måske man kan, og det bare er mig, der bærer mig forkert ad: jeg
> prøver at vælge "Ny podcast-kilde" i Rhythmbox, indsætter feed-adressen
> http://ubuntudanmark.dk/podcast/feed/rss/
>
> og får at vide, at det kan man ikke ("Kunne ikke fortolke
> kildeindholdet"). Er der nogen, der ved, hvad der skal til for at få det
> til at virke?
>
> hilsen Carsten

Hej Carsten

Den fremgangsmåde du beskriver fungerer problemfrit hos mig i 9-10
Karmic Koala, med Rhythmbox version 0.12.5, installeret fra
repositories.
Det fungerer både med dit link, samt
http://ubuntudanmark.dk/podcast/?feed=podcast ... hvorfor vi har 2
forskellige adresser på feedet ved jeg dog ikke, men det er samme feed
de peger på.
Hvad der er gået galt da du har prøvet at tilføje det, ved jeg dog ikke.
Kan du evt. prøve igen? Det kan være der var problemer med serveren da
du prøvede at tilføje feedet?
Jeg håber showet ellers er tilfredsstillende :-)

Jesper Jarlskov