[ubuntu-dk] CBLos

Henning Wangerin 080215 at henning.wangerin.dk
Tor Jun 10 21:29:35 BST 2010

Hej folkens.

Jeg sidder med mange kasketter i denn sag ;-)

Jeg er formand i Alslug, hvor vi installere masser af maskiner med
primært Ubuntu.

Samtidig er jeg også involveret i i CBLos.dk som er en OSS konference i
Sønderborg, som skal afholdes 27+28 august.

Vi kunne godt tænke os et besøg fra Ubuntu-dk, måske noget udstilling /
demo / foredrag eller lignende.

Fredag med fokus på virksomheder, og lørdag med fokus på comunity.

Lørdag er vores plan at vi laver en install-fest, delvis i samarbejde
med Lug-FL fra Flensborg , samtidig med nogle foredrag.

Er det noget som Ubuntu-dk er intereseret i at deltage i?

--
Henning Wangerin
Skoltoften 9, DK - 6400 Sonderborg