[ubuntu-dk] Tid til kontingent

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Jan 25 20:27:26 GMT 2010

Så er det den tid på året, folkens!

Tiden hvor kontingentet til foreningen skal betales. Flere er sikkert
allerede blevet mindet om at deres Launchpad medlemskab er ved at
udløbe. Kontingentet er på generalforsamlingen blevet fastsat til 100,-,
og betales årligt forud i januar - og det er nu!

Du kan indbetale ved at overføre 100,- til

0400 4014554950

Husk eventuelt at anføre navn og Launchpad id. Især launchpad id er
vigtigt. Hvis I kan overskue, det, så må I gerne smide mig en e-mail, så
jeg ved at jeg skal lede efter jer.

Hvis I har nogen spørgsmål, så skriv endeligt til mig.

mvh
Niels

PS: Mange har sikkert hørt at vi skulle have ny konto. Det skal vi
stadig, men kontonummeret er det gamle da processen er lidt
langsommelig.