[ubuntu-dk] Open Source Days

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Lør Feb 27 16:11:04 GMT 2010

ons, 24 02 2010 kl. 21:30 +0100, skrev Peter Favrholdt:
> Hej,
>
> Jeg pusler med at fremvise noget ubuntu på HP hardware, og måske kunne
> det foregå i samarbejde med Ubuntu DKs stand?
>
> Ideen er at sætte nogen maskiner op som publikum kan få lov til at bruge
> til Internet, OpenOffice osv.
>
> Hvem er tovholder på standen? Jeg vil sætte stor pris på at blive
> kontaktet, så kan vi drøfte nærmere.
>
> Ring til Peter Favrholdt mobil 20 83 56 93

Jeg ved ikke lige hvem der er tovholder, men jeg er en af dem som vil
stå i vores stand begge dage, samt have lidt sjovt hardware med som folk
kan pille med, og jeg vil være der tidligt fredag.

kan du ikke skrive lidt mere om hvad du havde i tankerne? jeg har hørt
lidt rygter om noget med ca 30 tynde klienter...
var det noget du ønskede skulle være en del af vores stand, eller bare
som står i nærheden af vores stand og så kan vi "brede os" den vej ind
over eller hvad er din ide helt nøjagtigt?

Du må meget gerne skrive en lidt nærmere beskrivelse og bare sende den
her til listen. så kan de andre der kommer nemlig også se med