[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Ask Hjorth Larsen asklarsen at gmail.com
Søn Dec 12 16:42:27 GMT 2010

2010/12/11 Terkel Sørensen <terkelsorensen at gmail.com>:
> Hej Flemming.
> Det var godt at høre og det er nogle fine rettelser ;)
> Jeg har tilført den til "Fællesskabet" så kan vi bare rette i den derfra.

Gennemlæste og rettede et par trykfejl plus et par andre ting, som jeg
skriver herunder i tilfælde af at nogen er uenige:

Oversætter-team -> Oversætterhold

translations.launchpad.net -> launchpad.net/~ubuntu-l10n-da
(som er den korrekte side; hvis nogen mener at denne sides tekst skal
opdateres eller er uegnet, så sig til)

Support tema -> Support
(hvorfor `tema'?)

Angående "En af de ting som adskiller Ubuntu fra andre Linuxsystemer
er alle de kræfter som er lagt i den grafiske brugerflade, og her kan
du som designer hjælpe til.":  Tilhængere af andre distributioner vil
nok være uenige i implikationen om at der ikke er lagt kræfter i deres
brugerflader.  Kan den her omformuleres så den bliver mindre
kontroversiel?

Mvh Ask