[ubuntu-dk] Ny hjemmeside: Lancering

Terkel Sørensen terkelsorensen at gmail.com
Tor Dec 9 14:21:46 GMT 2010

Jeg syndes det lyder som en rigtig god ide med pressemeddelelse og det hele.
Vi bør også have en plan for videre udvikling af siden(nogle mål og del
mål).
f.eks hvordan sikker vi at nyhederne bliver opdateret jævnlig mm.

Datoen er ikke så vigtigt for mig
men tænker alligevel at nu det er Ubuntu 10.10
kunne vi måske lave lidt mere spind hvis det var den 10. januar.
f.eks "Efter udgivelsen af ubuntu 10.10 kommer ubuntudanmark med sin helt
nye webside den 10. januar"'