[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Ons Dec 8 02:35:53 GMT 2010

Lige til oplysning med hvordan man redigere menue og oprettelser af sider.

Når man opretter en side må man ikke sætte den som en under side.
Istedet skal man gå ind under Udsende->menuer og tilføje den i menu
strukture der.
Det skyldes en lidt under lig struktur i det oprindelige tema, jeg over
vejer om jeg skal slå det fra, jeg er bare ikke sikker på de vil
accepteret upstream.

Er udover har jeg nu gjort så man kan navigere i menuerne uden at skulle
klikke og loade, samt tilføjet mulighed for drop down menuer så vi kan
have 3 niveauer.

Mvh Anders

Sider skal ikke sættes op som under sider

En HTML-vedhæftning blev fjernet...