[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Tir Dec 7 22:10:01 GMT 2010

Den 07-12-2010 21:34, Carsten Agger skrev:

> Ja, det anede det mig, at du ville sige .. hvornår er lanceringen? Jeg
> er lige begyndt på et nyt job pr. 1/12 og er derfor lidt ophængt ...
>

> hvilke lokaliteter er der? Århus, Kbh - Als-folk, vil I have jeres egen
> underside på Ubuntu DK?
Kunne være Odense også vil være med nu hvor de starter op, men det er jo
ikke værre end at man kan skrive videre på det hen af vejen.

Launch sker så de sidste rettelser er på plads med forum theme (blev
færdig med topic i går).

Indholdet er jo hovedsaligt det samme som på den gamle side så under
alle omstændigheder bliver det ikke en forringelse, så jeg syndes ikke
det skal holde launch tilbage, selv om jeg da godt kan se effekten af at
få en ny side samtidig med at teksterne er rettet.
Jeg syndes vi skal have lavet en rigtig flot intro tekst til Fælleskabs
siden, pt. er den bare med kallender og facebook, hvilket lidt er "Gået
til facebook for fælleskab, måske kan du snakke med os på IRC en søndag
hvis vi er der".

Mvh Anders