[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Søn Dec 5 16:12:58 GMT 2010

Den 05-12-2010 07:31, Carsten Agger skrev:
> Æh, et par småting: Skal man ikke kunne downloade Ubuntu 10.10 fra
> hovedsiden?:-)
>
> Og Ubuntu 9.04 er jo udgået, så den er der forhåbentlig ikke nogen, der
> downloader.
>
> Under "fællesskab" kunne det måske være rart, hvis punktet "Århus" blec
> erstattet af "lokalafdelinger" eller lignende, som så indtil videre kun
> havde punktet "Århus" (med mindre Alslug kunne tænke sig deres egen
> lokalside på UbuntuDanmark.dk - det ville jeg synes, var en fin idé).
>
> Men så er det parat, til der kommer noget i gang andre steder
Ja 9.04 er efter hånden lidt irelevandt, men der har desvære ikke været
så mange nyheder på siden det sidste stykke tid.

Måske ville det være en god ide med et download link direkte på forsiden
siden, men ellers er der jo det store menupunkt i hoved menuen :)

Ja århus skal flyttes ind under et under punkt og vis skal have alle
under sider listet.

Mvh Anders