[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Lør Dec 4 02:58:22 GMT 2010

Jeg har fået forenet wordpress og phpbb login. Der er også OpenID login
på wordpress, men hvis man bruger det bliver man ikke logget ind på
phpBB, det må jeg lige se om man kan løse.
Det bliver også nødvendigt at installere dette plugin før det kan lade
sig gøre at logge ind på forummet med OpenID, men jeg tror resultatet
vil blive det samme, altså hvis man logger ind på phpBB med OpenID
bliver man ikke logget ind på WordPress. Der ud over foreventes det at
tage 25 minutter at installere OpenID til phpBB da det skal installeres
med håndkraft :(

Jeg må indrømme at jeg er blevet lidt i stemning for at droppe OpenID
hvis det bliver en sådan lidt halvt løsning og kommer til at tage så
meget tid at få op at køre.

Mvh Anders